zaterdag 7 maart 2009

In tweede instansie en vergadering

Hoi hoi,

Ok, ik denk dat ik nu wel een heleboel weet.
Laat ik maar beginnen. Ik heb nu nog alles uit staan, hoop ik. Dus als je dit toch kan lezen, reageer dan even... Of misschien heb ik dat ook wel uitgezet... Dan moet je mij maar even mailen, dan kan ik het aanzetten dat je kunt reageren ;). Of misschien ga ik het nog wel weer anders doen. Zie maar ;)

Vandaag was de ledenvergadering. Er is al een heleboel gebeurd, maar er is ook nog een hoop te regelen. Gelukkig hebben we alle vertrouwen in het bestuur, immers was daar niemand tegen.

(Ik zal nog een hoop moeten leren, want zomaar lekker vertellen kan ik geloof ik niet ;). )

Wat ik natuurlijk eerst moet melden is dat er zo veel mensen waren. Echt super goed. Zo kunnen we tenminste iets.
Ten tweede was er heerlijke soep en broodjes.
Wel typisch dat de meeste oproer was rond de contributie. Naast dat we een tijdje langs elkaar heen aan het praten waren, wilde bijna iedereen hier wel wat over zeggen. Gelukkig zijn we er goed uitgekomen, en als het goed is gaat alles financieel wel ok komen. Iedereen moet vooral zo open blijven praten! Dat vond ik erg fijn.

Ik had foto's gemaakt, dat kan ik hier vast ook wel bij hangen, maar daarvoor moet ik eerst het juiste kabeltje hebben, en dat ligt natuurlijk in Leiden. Daar ben ik pas maandag weer. En voor ik er tijd voor heb om dat te doen is de week waarschijnlijk al wat gevorderd. Maar ik zal het proberen.

Nu hopen dat er een beetje snel notulen worden gemaakt, he Ferry :D.

See you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten